Πολιτική Επιστροφών

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Πρόβλημα στο Προϊόν : Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο στην περίπτωση αυτή αρκεί η επιστροφή να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος  και με την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ή το προϊόν έχει πουληθεί σε ειδική τιμή, ή είναι παλαιότερης τεχνολογίας κλπ. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. 1+1 δώρο) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Αλλαγή γνώμης: Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει απευθείας από το cosmohome.gr απλά και μόνο λόγω μεταμέλειας (αλλαγή γνώμης, απόφασης), υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.).

Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.

Τρόπος Επιστροφής

Παραλαμβάνουμε το προϊόν προς επιστροφή από το χώρο σας, με χρέωση 9 ευρώ αν πρόκειται για υπαναχώρηση (αλλαγή γνώμης).

Παραλαμβάνουμε δωρεάν το προϊόν αν πρόκειται για παράδοση παραγγελίας με ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν με πρόβλημα.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση επικοινωνείτε μέσω e-mail ([email protected]) ή τηλεφωνικώς στο 215 215 4511 για να σας αποστείλουμε φόρμα RMA προς συμπλήρωση.